JAG ÄR SÅ JÄVLA GRYM!

Hejhopp gummisnopp.
Idag är det lördag, känns inte som lördag. Ska i varje fall äta middag med familjen idag och det blir antagligen grillat. Senare ikväll, jaa då vet jag inte riktigt vad som händer. Gårdagen käkade jag och Emma frulle i skolan, efter det hade vi media, idrott och sedan satt jag och några söta små flickor från klassen kvar i matsalen och snackade, trevligt var det även fast vi redan hade slutat. På kvällen blev det lite trevligt party hos Jenny med lite trevliga pers, lite segt i början men blev mer drag mot slutet. Efteråt gick jag och Tessi hem till mig och sov och tittade på The Last Song (men jag somnade vissst, hehe) Heerligt verre, visst. Vi höres!!
(Och grattis till Marcus som fyller år idag också!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0